Therapeutisch..

Vandaag ga ik eindelijk, na 4 weken, weer werken. Vier weken lang probeerde ik ook contact te krijgen met mijn teamleider maar later bleek dat hij gestopt was en dus daarom niet reageerde. Tsjah dat wist ik uiteraard niet. Ik had namelijk vorige week al op therapeutische basis willen werken een aantal uurtjes, maar omdat ik maar niets hoorde ging dat niet door. Nu had mijn intercedent voor mij contact op genomen en uiteindelijk bleek dus dat ik een ander contact persoon kreeg. Die persoon belde ik en ze was erg blij om te horen dat ik het wilde proberen.

Ik gaf aan maximaal 3 uurtjes te mogen van mijn fysio (hij wil liever niet dat ik werk) en zij gaf aan dan te willen starten met 2 uurtjes. Ideaal dus. Wel hamerde ze erop dat ik echt goed moest aangeven hoe het ging en aangezien ik nu 5 dagen in de week ga werken voor 2 uur per dag moest ik ook goed in de gaten houden of dat niet al te zwaar was. Heel erg prettig dus zo’n werkgever die goed meedenkt en kijkt naar mijn gezondheid.

Van 9 tot 11 werk ik, maar ik moet er altijd al eerder zijn ivm de opstart van systemen. Ik zorg dus dat ik er om half 9 ben zodat ik ook nog even naar haar toe kan gaan en haar op de hoogte kan stellen van hoe het de afgelopen dagen is gegaan (enorm slecht). Wel vind ik het enorm spannend want ik zit nu al met pijn op de bank (net al wat gelopen) dus vraag me enorm af hoe het gaat aan de telefoon dadelijk. Ook wil ik graag weten of ik echt in het rooster sta dus me ook echt aan die tijden moet houden of dat ik af en toe toch een looppauze mag/kan houden..

Maar dat allemaal zal rond half 9 duidelijk worden denk ik zo!

Wish me luck, dat heb ik denk ik wel nodig… 😉

6 gedachten over “Therapeutisch..

  1. Wel fijn dat je werkgever zo meewerkt en ja, vooral goed naar je lijf luisteren en duidelijk je grenzen aangeven, hoe moeilijk dat waarschijnlijk ook zal zijn… Succes!

Geef een reactie

