The Sting

TheSting

Ik hou normaliter niet zo van online shoppen. Ik vind het namelijk veel te leuk om de winkels door te struinen, plus mijn maten verschillen continu. In verschillende winkels zijn ze anders, doordat ik nu schommel met mn gewicht is het telkens anders.. Dus ik koop liever niet online. Toch heb ik onlangs stiekem wat besteld bij de webshop van The Sting.

De reden daarvan was dat ik 2 korte broekjes had gekocht (remember?) en daar wilde ik er eigenlijk meer van! Mijn broertje besloot om 1 van die broekjes te geven aan me voor mijn verjaardag en het andere broekje bestelde ik er zelf bij. Ik had een kortingscode gekregen van The Sting zodat de verzending gratis was dus ook dat maakte die drempel wel erg laag…

Verder vind ik de site enorm overzichtelijk, je vindt er werkelijk ALLES op! Ze hebben ook de service van “vóór 22uur bestel, de volgende dag al in huis”, ook super fijn! En ja… dan wordt het bezorgd. Ook dát ging eigenlijk heel erg prettig! Er lag een briefje in mijn brievenbus dat het afgeleverd was bij nummer 6 en er stond ook de naam plus het telefoonnummer van de bezorger op. Mocht er dus iets niet kloppen kun je contact opnemen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAIk kreeg de broekjes in een tas van The Sting. Deze tas is zo ontworpen dat je hem kunt openscheuren aan de ‘onderkant’. Ik vind dit een goede manier om ook ervoor te zorgen dat heel duidelijk te zien is of hij al open was ja of nee. Wel moet ik toegeven dat plastic uiteraard niet dé manier is, het is namelijk slecht voor het milieu. Toch zie ik ook weer wat meer pluspuntjes bij deze manier van bezorgen.   OLYMPUS DIGITAL CAMERAEr zit namelijk een plakstrip in en een sticker met het retouradres. Daardoor kun je de tas hergebruiken mochten er dingen terug moeten. Dát vind ik dan wel weer een hele goede uitvinding.

Gelukkig waren mijn bestelde producten helemaal juist dus hoefde ik niets terug te sturen!
Ik ben tevreden met de webshop van The Sting!

Heb jij ervaring met de webshop van The Sting?

9 gedachten over “The Sting

  1. Ik heb zelf nog nooit kleding besteld via internet. Net als jij verschil ik soms van maat per kledingstuk, dus pas ik het liever zelf in de winkel. En moet zeggen dat The Sting wel één van mijn favo kledingwinkels is 😀

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  2. Nee, met de Sting heb ik geen ervaring. Ze hebben mijn maat niet. Verder shop ik vrij regelmatig online, ik vind het wel prettig, alleen bij broeken niet, die moet ik echt passen voordat ik ze koop.

  3. Ik heb er weleens wat basisshirtjes gekocht maar verder hebben ze eigenlijk niet zoveel in mijn maat. Online kopen deed ik in het verleden weleens maar de laatste jaren ga ik vooral weer naar de winkels. Toevallig net vandaag een pakketje met 2 broeken ontvangen van Bonprix (collega was er enthousiast over, dus gekeken en idd wat besteld) maar helaas moeten ze allebei weer terug…

Geef een reactie

