Birthday presents

Zoals jullie weten was ik vrijdag jarig en dat vierde ik dan ook. Normaal heb ik niet zoveel met mijn verjaardag maar dit jaar zit ik zo lekker in mijn vel. Ik heb alleen maar lieve en leuke mensen om me heen die ook werkelijk iets om mij geven en dat zorgde ervoor dat ik toch maar een klein feestje gaf. Vanaf 8 uur ’s avonds mochten de mensen komen dus ik had lekker de hele dag voor mezelf. Helaas regende het voornamelijk dus kon ik niet lekker buiten zitten ofzo, maar mijn oma kwam ’s middags met haar hondje dus dat was wel erg gezellig. Mijn aanstaande en ik gingen zodra hij terug was van zijn training in Zeist direct naar ‘Onze Wereld’, een restaurant waar ik gratis mocht eten ivm mijn verjaardag en waar ze ter plekke het eten voor je bereiden. Wat hebben wij genoten!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na het eten direct terug want de eerste gasten zouden misschien al om 8 uur er zijn en ja hoor.. Mijn beste vriendin en haar vriend waren precies op tijd. (dit kwam overigens omdat ze na mijn verjaardag nog ergens anders heen moesten) Brenda had een heel pakketje voor me samengesteld speciaal voor Mexico, super leuk! Er zat een grote strandlaken in, een toilettas (had ik niet meer) en een bijpassend make up tasje , 2 glazen speciaal voor de caipirinha (die heb ik die avond overigens ook gemaakt!) en een wegwerp onderwater camera!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Even later kwamen ook mijn broertje en zijn vriendin die me broekjes van The Sting hebben gegeven (check mijn review en shopblog!) en nog wat vriendinnetjes die me geld gaven en Scentchips plus brander! Helemaal te gek dus.. Later kwamen mijn ouders waarvan ik een cadeaucard van de H&M kreeg, helemaal te gek dus want ik kan wel nieuwe zomer shirtjes/jurkjes gebruiken! Ga de kaart dan ook mooi gebruiken op 1 mei als ik met mijn moeder ga shoppen..  Ook mijn schoonouders en schoonzusje plus vriend kwamen, van mijn schoonouders kreeg ik een cadeaubon voor een Kleuradvies, ben zeer benieuwd! Van mijn schoonzusje kreeg ik het spel ’30 seconds’ en later op de avond ook nog een tasje met allerlei leuke dingetjes erin zoals nagellak, armbandjes en een gratis schoonheidsbehandeling.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Verder kreeg ik van mijn tante ook nog een cadeaucard van de H&M, van andere vriendinnetjes hele mooie bloemetjes in leuke vaasjes en uiteraard kreeg ik enorm veel leuke kaarten! Iedereen had wel iets speciaals of liefs erop geschreven…
Ik voelde me enorm jarig en ben enorm verwend met alle lieve cadeaus en kaarten die ik kreeg. Dit jaar had ik ook echt het gevoel dat het om mij draaide, dat klinkt enorm egoïstisch en ik ben helemaal niet iemand die continu in het middelpunt wil staan maar het is wel eens anders geweest zullen we maar zeggen *wink*
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nu vragen jullie je natuurlijk af wat ik van mijn lieve aanstaande kreeg. Nou sowieso een enorm mooie bos bloemen en een externe harde schijf van 1 TB speciaal voor mijn “nieuwe” hobby! Heel erg lief dus en erg goed over nagedacht!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

15 gedachten over “Birthday presents

      • Ik heb hem van de bbc.. goedkoper dan 80 euro (volgens mijn vriend dan) en bij mediamarkt heb je ook vaak wel leuke aanbiedingen. Deze is van WD My Passport!

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben lekker op tijd i know haha. Je bent goed verwend zie ik wel. Gave toilettas, zag em ook in de winkel en was er ook weg van. Maar ik heb er een aantal en ben verstandig geweest haha.

Geef een reactie

