H&M inspiratie..

Van mijn ouders en tante kreeg ik voor mijn verjaardag een cadeaukaart van de H&M. Ik heb nu dus best een flink bedrag om te spenderen in de winkel dus zocht ik online alvast wat inspiratie. Ik heb al een hoop broekjes dus zocht ik naar shirtjes en jurkjes. Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk niet echt veel jurkjes heb gezien die ik leuk vind in de webshop, maar wie weet kom ik in de winkel zelf in die categorie nog wel iets tegen *wink*

hmprod hmprod1
Dit is hetzelfde topje maar in een andere kleur. Vind de zwarte meer sexy ogen en die zou ik dan inderdaad in combi met jeans willen dragen en het paarse topje vind ik ook lekker zomers en dat kan met één van mijn korte broekjes gecombineerd worden!
hmprodCAEXK3G9hmprodCAWD3IY8
Deze topjes vind ik heerlijk, ze zitten lekker los, heel nonchalant en super te combineren met netjes, casual of beach!
hmprodCAHUJTGR hmprodCAUPMX2J
Dit zijn toch 2 soort van jurkjes. Zou de eerste wel willen dragen in allerlei situaties alleen jurkje nummer 2 vind ik meer iets voor casual op het strand ofzo. Wel zijn ze beide erg kort dus ik weet niet of het iets voor mij is met mijn lovely legs!
naamloos1 hmprodCAM1P16P
Ik ben helemaal niet van de stipjes of streepjes, maar deze topjes vind ik wel erg leuk. Ik wil sowieso strapless topjes en dat zijn ze beide. Misschien dat ik in de winkel zelf toch voor een ander kleurtje ga. Wel vraag ik me af of de topjes lang genoeg zijn voor mij.
naamloos 1
Deze topjes vind ik echt leuk! De roze heb ik al maar dan in andere kleurtjes maar dit neon kleurtje is echt top voor in de zomer. Zie mezelf al helemaal op het strand van Mexico lopen in mn korte broekje, bikini topje en 1 van deze shirtjes..
hmprodCA2H0GDK
Qua bikini’s heb ik niet veel leuks gezien om eerlijk te zijn. Ik wil iets wat strapless kan maar ook beetje stevig is. Ik denk dat deze bikini dat beide wel heeft alleen het kleurtje mag van mij iets feller, neon roze ofzo! Maar zoals ik ook al bij de jurkjes zei.. Wie weet komt er nog meer bij de collectie en vind ik in de winkel dingetjes die ik online niet vond…

8 gedachten over “H&M inspiratie..

Geef een reactie

