Doelen

tumblr_m6fa0rowSm1rogngso1_500 tumblr_m9qqkpJmjc1rogngso1_500
Een nieuwe maand is begonnen. De mooiste maand van het jaar 2013: mei! Waarom ik dit de mooiste maand vind kunnen jullie hoogstwaarschijnlijk wel raden: de maand van onze bruiloft!! Ook is mei de maand waarin mijn aanstaande en ik een relatie kregen en de maand waarin hij mij ten huwelijk vroeg (uiteraard allemaal weer in een ander jaar). Een schitterende maand dus! Overigens zijn mijn ouders ook in mei getrouwd, namelijk de 28e en is mijn peettante op dezelfde dag getrouwd als wij gaan trouwen.

Maar even ter zake: doelen! Ik zie regelmatig op andere blogs langskomen dat mensen doelen opstellen voor zichzelf. Dit kan te maken hebben met financiën: bijvoorbeeld minder geld uitgeven, maar ook met afvallen of gezonder leven. Nu ben ik zoals jullie weten bezig met Bodieboost en zij hadden afgelopen maand een challenge en deze maand weer. Deze maand is het een 30 day fat loss challenge van Bodyrock.tv En daar wil ik aan meedoen!
tumblr_m6qtydFmqq1rogngso1_500
Verder is een ander doel van mij een balans te vinden tussen genieten van alle mooie dingen die de maand mei ons brengt (waaronder dus onze bruiloft, wittebroodsweken en huwelijksreis) maar ook bezig zijn met gezond leven. Want uiteraard proosten we op ons huwelijk, maar af en toe een glaasje water of een stukje fruit tussendoor is niet mis!
tumblr_m7z300MGNo1rogngso1_r1_500
Tot slot heb ik nog als doel om in de maand mei elke dag een foto te maken van iets wat me die dag het meeste heeft bezig gehouden. Mét mijn Canon 650d, anders telt het niet! Een photochallenge dus. Na de huwelijksreis wil ik dit misschien zelfs een jaar lang gaan doen, maar laat ik eerst eens beginnen met een maand. Kijken hoe dat me bevalt!
tumblr_m6f9xnhObD1rogngso1_500

14 gedachten over “Doelen

  1. Het is bijna zo ver meid! Heerlijk! Ben zo benieuwd naar je jurk 😉 Veel succes met je doelen. Ze zijn realistisch en haalbaar dus het gaat vast goed komen.

  2. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik ben twee jaar geleden getrouwd in juli getrouwd en ik kan het me nog heel goed herinneren. Wat was het een spannende tijd om naar de bruiloft toe te leven. Geniet van de dag en ik hoop dat het schitterend weer zal zijn!

Geef een reactie

