Primark Essen

Al een flink aantal maanden zijn ze bezig met het (ver)bouwen van een nieuwe Primark hier in Eindhoven. Ik heb jaren geleden kennis gemaakt met deze winkelketen in Manchester, Engeland. In Nederland ben ik eigenlijk pas 1x geweest terwijl ik in Engeland al minstens 4 of 5x ben geweest. En ik woon er niet eens! Ook dit keer ging ik niet naar een Primark in Nederland, want als ik op die in Eindhoven moet wachten dan duurt dat nog wel een paar maanden en de rest is allemaal best ver weg. Dus besloten we om, na een tip van een kennis, naar Essen te gaan. Duitsland dus.

De Primark in Essen heeft in totaal 4 verdiepingen en een kelder. Het is echt enorm groot en je vindt er van alles. Wat ik wel erg irritant vond was dat er maar op 1 verdieping paskamers waren en er dus een rij door vrijwel de hele verdieping stond haha! En ik moest wel gaan passen want ik had een aantal broeken gevonden en ik wist mijn maat niet!

Al met al zijn we zo’n drie en een half uur in de Primark geweest en zijn zowel mijn aanstaande als ik enorm goed geslaagd! Helaas niet voor een bikini of een jurkje, maar dat komt nog wel.. Heb nog wel eventjes!

Hieronder alle spulletjes die we gekocht hebben!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Zoals je denk ik wel snapt is de foto links van Bart en de foto rechts van mij *wink*
Allerlei
Het schoeisel van mijn lief en mij. Ik had zelfs nog meer schoeisel in de tas gedaan maar uiteindelijk toch maar alleen deze koraal rode schoentjes gekocht (staan leuk onder mijn koraal rode korte broekje!!) en slippertjes (van €1,50) in het leuke mint kleurtje! Mijn aanstaande wilde eigenlijk geen schoenen kopen, maar ik vond dit zo’n leuk kleurtje.. Hij kon geen nee zeggen *wink*
Allerlei1
Vriendlief had zeker nog wat korte broeken nodig, aangezien hij vrijwel alleen witte heeft, maar kon er maar 2 vinden in zijn maat. Hij had nog een leuke denim korte broek gevonden maar helaas.. veel en veel te groot! Zelf had ik eigenlijk wel genoeg korte broekjes, maar vond dit legergroene broekje zo leuk.. Kon hem niet laten liggen!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Verder kocht mijn lief ook nog een paar leuke shirts/vest/blouse. Het witte shirt had hij bijna niet gekocht want hij is nog niet bruin genoeg vond hij zelf.. Haha! Maar aangezien hij in 1 dag zon al bruin is heb ik hem toch maar overtuigd..
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Zelf kocht ik deze topjes.. Had nog een sporttopje nodig en vond dat neon roze wel gaaf! Het eerste shirtje is ook neon roze alleen zie je dat op de foto niet zo goed. Uiteraard weer een strapless shirtje gekocht want dat kan ik nu wel goed gebruiken en nog een leuk doorschijnend paars shirtje! Geloof dat de eerste 2 shirtjes €4,- kosten en de andere twee €5,-! Niet duur dus!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Verder had ik nog sokjes nodig, vond ik 2 hele leuke haarclipjes voor €1,50 en bedacht ik me dat reisflesjes voor de trip naar Mexico ook wel handig zou zijn.. Al met al een hele geslaagde dag die we uiteindelijk afsloten bij de Griek in Geldrop!

13 gedachten over “Primark Essen

  1. Hele leuke spulletjes die je gekocht hebt! Ik heb nooit zo’n geslaagde dag in de primark maar dit ziet er echt leuk uit. Toch maar weer eens langs gaan 🙂

  2. Leuke koopjes! Vooral die koraalrode schoentjes (die perfect passen bij je koraalrode shorts ;-)) vind ik geweldig! En die bloemen haarklemmetjes zijn erg cute 🙂

  3. Ziet er leuk uit! Wij waren laatst in Bremen en kwamen per toeval ook in de Primark terecht en ja, ik had wat t-shirtjes in handen maar toen ik de rij bij de pashokjes zag, heb ik ze maar weer teruggelegd, zoveel geduld heb ik nu eenmaal niet…

    • Ik heb de shirtjes gewoon in de winkel zelf gepast haha.. Als ik geen broeken had gehad dan had ik dat dit keer ook gedaan! Zijn niet voor niets zover gereden om dan zonder iets terug te komen 😛

  4. Jullie zijn leuk geslaagd. Zelf ben ik niet van die massa winkels. Ik krijg het al spaans benauwd als ik lees hoe groot de rij voor de pashokjes is.

Geef een reactie

