Ladiesnight @ Pathe Eindhoven

Gisteren was er weer een Ladies Night bij de Pathé. Dit is meestal 1x per maand op de woensdagavond en er wordt altijd een heerlijke vrouwenfilm uitgekozen. Dit keer was het niet alleen een heerlijke vrouwenfilm maar ook nog eens een toepasselijke film wat betreft mijn leventje op dit moment! De film die was uitgekozen heette namelijk “The Big Wedding”!
359Py
In deze film zitten weer een heleboel bekende acteurs; Robert De Niro, Amanda Seyfried, Robin Williams, Diane Keaton, Susan Sarandon & Katherine Heigl. In deze hilarische film maakt de kijker kennis met Don en Ellie Griffin die al jaren zijn gescheiden. Wanneer hun adoptiezoon gaat trouwen en zijn zeer strenggelovige biologische moeder overkomt voor de bruiloft, zijn zij gedwongen om te doen alsof zij nog steeds dolgelukkig getrouwd zijn. Maar zo makkelijk is dat blijkbaar niet…

Ik had al een tijdje geleden zitten twijfelen om kaartjes te kopen, maar deed dit niet. Wél deed ik mee aan een “Like & Deel” actie op de facebook van Trouwplannen. Dit is de officiële site van de Love & Marriage Beurs waar ik begin dit jaar ook ben geweest. Ik doe wel vaker mee aan dat soort acties maar het is maar zelden dat ik daar dan ook iets van hoor. Totdat ik opeens de melding kreeg dat ik getagd was in een bericht op Facebook door diezelfde organisatie. Het bleek dat ik 2 gratis kaartjes gewonnen had voor de Ladies Night!

Helemaal te gek dus en ik belde direct mijn beste vriendin op of ze mee wilde! Die zei uiteraard geen nee dus gisteren zijn we gezellig met zijn tweetjes erheen geweest. Helaas had ik was pech met het parkeren en dan voornamelijk het betalen waardoor we 10 minuten voor de film zou beginnen pas in de bioscoop waren, maar dat mocht de pret niet drukken! Het was echt een geweldig leuke film en we kregen ook een leuke goodiebag met daarin 2 tijdschriften (Grazia en Beau Monde), een zak Lays Chips, Lipton Icetea Green, tandpasta, een kortingskaart voor de Cosmo kapper en nog veel meer.. De volgende keer willen we weer gaan, maar dan iets eerder haha en misschien zelfs de luxe versie!

Ben jij wel eens naar een Ladies Night geweest in de Pathé?

7 gedachten over “Ladiesnight @ Pathe Eindhoven

  1. Super leuk dat je die kaarten hebt gewonnen. Nee ik ben nog nooit naar Ladiesnight geweest, maar meer omdat er hier in de buurt geen pathe zit 😦

    Ik zag deze film als trailer de laatste keer dat ik in de bios zat, hij leek mij idd wel leuk om te zien!

  2. Nee ik ben nog nooit naar de lady’s night geweest, want ik houd totaal niet van dat soort films. Dus dat is niet aan mij besteed. Maar wel leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

  3. Dat soort onverwachtse uitjes zijn altijd leuk! Jaren geleden ben ik zowel met mijn nichtje als met een stel collega’s eens naar zo’n Ladiesnight bij Pathé geweest, op de avond met mijn collega’s kwam er opeens een man de zaal in dat Maxima was bevallen van een prinsesje, dus ja, hilariteit alom natuurlijk…

Geef een reactie

