Short list..

I wish…
dat de komende 2 dagen erg snel voorbij gaan, want zondag komt mijn aanstaande weer terug na een week in Ierland te zijn geweest voor een 4 landen toernooi vanuit het CP voetbal.
Yesterday..
was het hemelvaart en heb ik de ochtend gebruikt om mijn gelofte te schrijven en ben ik ’s middags naar mijn peettante en oom gegaan. Het was echt super gezellig en de tijd vloog dan ook voorbij!
Today..
…
ga ik samen met een vriendinnetje lingerie uitzoeken voor de bruiloft, lekker lunchen samen en daarna rijd ik door naar De Hei om gezellig bij mijn ouders te gaan eten!
Tomorrow…..
wordt ik verwend met een high tea door een collegaatje van mij! Heb er nu al zin in.. Verder eigenlijk geen plannen dus hoop wel dat ik ook die avond nog genoeg te doen heb zodat de tijd voorbij vliegt!
Maybe…..
I am a dreamer..
Someday…
heb ik mijn eigen huis, met een tuin, een hond en wie weet een kind (of 2)

I love…..
mijn aanstaande man, mijn ouders, broertje, schoonouders, schoonzusjes, lieve vrienden, nieuwe nichtjes, Vriend Konijn.. My life!!
80ecb806dc26e38af4291afb5b279c78
9 gedachten over “Short list..

Geef een reactie

