Zomersproetjes

Heerlijk loom stapte ik onder de zonnebank vandaan en keek ik in de spiegel.
Huh, wat zie ik nou? Zijn dat..? Ja volgens mij wel, het is geen vuiligheid.
Dus het moet wel.. Ik heb sproetjes!!!

Ik heb werkelijk nog nooit sproetjes bij mezelf gezien, wel moedervlekken. Maar dan vooral op mijn armen. Maar sproetjes? Nee dat is echt iets wat bij mijn moeder hoort, maar niet bij mij. En toch zag ik ze dus. In de spiegel. Na het zonnebanken. En dat terwijl ik een aantal weken geleden nog vol overtuiging “nee” zei op de vraag: ‘krijg je wel eens zomersproetjes?’ Dus toch. Haha, geloof dat het ook een van de zeven schoonheden is, dus vol trots mag ik zeggen dat ik nu, op dit moment, ook daar iets van heb!

sproetjes3
(deze foto vond ik op girlscene.nl)

Heb jij (zomer)sproetjes?

12 gedachten over “Zomersproetjes

Geef een reactie

