Funny Bunny

Op dit moment vind ik mijn bunny helemaal niet funny want hij is vastberaden om een gat te graven in mijn laminaat. Aangezien dit dus niet kan, blijft hij het proberen en dit levert veel irritatie op. Maar goed, daar gaat dit blogje niet over.. Mijn konijn is namelijk een hele aparte. Af en toe vermoed ik dat hij een hond is in het lijf van een konijn. Waarom ik dit vermoeden heb? Nou hij heeft onlangs ontdekt dat hij kan grommen, dus als hij zijn zin niet krijgt dan doet hij dat. Heel onschuldig verder hoor, want hij doet geen vlieg kwaad en geeft me juist altijd kusjes..
SAMSUNG
Verder kan hij apporteren, tenminste als ik een snoepje weggooi dan gaat hij er als een gek achteraan! Uiteraard brengt hij hem niet terug, haha.. Ook komt hij altijd heel blij rondjes om me heen rennen als ik thuis kom of als ik boven ben geweest. Zoals ik al zei.. net een hond! Toch heeft hij ook gewoon bunny eigenschappen hoor. Zo maakt hij binkies, dan springt hij in de lucht en schudt zijn hoofd en lichaam in tegengestelde richting voordat hij zich op de grond stort! Dit is zijn manier om te laten weten dat hij erg blij is.

Soms maakt hij ook een binkie terwijl hij gewoon stilzit. Dan zie je hem opeens boven de bank uit komen met zn oortjes hoog in de lucht. Dat is echt super grappig om te zien. Wat mijn Vriend Konijn ook altijd erg fijn is, is knuffelen. Maar dan alleen met mij, niemand mag hem oppakken om te knuffelen behalve zijn vrouwtje. Baasje mag wel met hem kroelen terwijl hij zelf lekker helemaal in elkaar kruipt op de grond, dan strekt hij zijn pootje en zie je hem gewoon genieten.
SAMSUNG SAMSUNG
Vandaag heeft hij overigens weer iets waar ik erg om moet lachen. We hebben onlangs een kussen in zijn kooi gelegd, dat was een kussen die wij op de bank gebruikten maar we hebben nu nieuwe dus hadden we er 2 over. Eentje ervan hadden we in zijn kooi gelegd en oh oh oh.. wat was hij daar blij mee! Hij probeert erin te graven maar het liefst ligt hij erop. Hij is echt een prins zo op zijn rode kussen. Nu had ik het kussen uit zijn kooi gehaald en op de kooi gelegd omdat ik hem schoon wilde maken met de stofzuiger en daarom had ik het 2e kussen in zijn kooi gelegd. Die vind hij erg leuk maar omdat ik nog niet toegekomen was om het 1e kussen schoon te maken besloot hij dat hij die toch iets leuker vond….
SAMSUNG SAMSUNG
Is het geen schatje?

SAMSUNG

12 gedachten over “Funny Bunny

  1. Oh wat een schatje!! En hoe hij ook op het rode kussentje ligt, echt leuk om te zien. Ik had al vaker gehoord dat konijnen ook kunnen ‘grommen’ dus eigenlijk heb je nu ook een soort van beveiliger in huis;-) Vanmorgen had onze George ook echt de lente in z’n bol, hij pakt zijn flosje en kan dan echt als een hertje gaan rond huppelen. Daar kan ik ook zo van genieten!
    Fijne zondag

  2. Wat een onwijs leuk konijn!
    Ik heb er zelf ook 2 uit ’t asiel gehaald. Deze grommen ook maar dat is echt puur nijd. Heb ze nu een half jaartje en merk wel al dat ze wat liever worden. Maar ze zijn echt geen mensen gewend.
    En die sprongen; geweldig!

  3. Wat een schatje zeg! Lief hè, als ze van die binkies maken. Ploft die van jou soms ook zo neer op de grond en op z’n zij om relaxed te gaan liggen? Haha, de mijne is ook gek op banaan, maar ook op witlof, rozijntjes, tomaat, komkommer en druifjes 😉

Geef een reactie

