Weetjes & Feitjes

tumblr_lfaddwB5kr1qcmy8fo1_500_large* Afgelopen woensdag was de tweede doorpas en de jurk zat als gegoten!
* Ik wilde mijn jurk bijna niet meer uittrekken, maar het moest..
* Mijn jurk hangt nu bij mijn ouders in de slaapkamer
* Deze ruimte is dus de komende week verboden terrein voor iedereen!
* (Behalve mijn ouders uiteraard)
* Afgelopen nacht waren zowel mijn aanstaande als ik al rond 5 uur wakker
* We hebben beide al “vakantie”
* Vandaag gaan we naar de trouwlocatie om een ander bruidspaar te zien trouwen
* Wij kennen die mensen niet, maar willen zien hoe het gaat!
* Om elke dag de weersvoorspelling te zien veranderen is niet leuk!
* Mijn wenkbrauwen en wimpers zijn al gemodelleerd en geverfd
* Morgen krijg ik de rest van de schoonheidsbehandeling
* Het draaiboek wordt geprint, as we type!
* Komend weekend gaan we voor de laatste keer rondom de tafel met de CM’s
* Dinsdag is mijn kappersbezoek gepland en de nagelstyliste
* Woensdag is ons laatste dagje (en nacht) samen als “vrijgezel”
* Donderdag komt een van mijn beste vriendinnetjes
* Wij slapen dan in een B&B achter mijn ouders’ huis
* Mijn aanstaande slaapt bij zijn ouders…
* Volgende week vrijdag gaan we trouwen…

DAT IS NOG MAAR ÉÉN WEEK!!!!!

18 gedachten over “Weetjes & Feitjes

  1. al een tijdje niet meer op je blog geweest en nu weer helemaal op de hoogte. Wat gaat de tijd snel zeg en helemaal voor jou. Nog maar een weekje! Spannend!!!!

  2. Oh wat spannend! Die week vliegt zo om, veel plezier met de voorpret en leuke momenten samen in de voorbereiding. Veel vriendinnen gaan ook trouwen deze zomer, leuk om mee te maken 🙂

  3. Oh, nog maar een weekje! Spannend allemaal hoor! Ik duim voor jullie dat het dan een ontzettende mooie zonnige dag is! Mochten we hier in het noorden de zon zien, dan stuur ik hem linearecta naar je toe hoor!

  4. Geniet vooral van jullie trouwdag! Ban de zenuwen volledig, want je hebt alles geregeld, en als er al iets fout loopt, dan is het gewoon zo… no problem… Have fun!!

Geef een reactie

