My whole heart for my whole life

largeMorgen ga ik trouwen!!!!!!!!
Hoe zal zijn pak eruit zien?
En de bloemen?
Wat zal hij van mijn gelofte vinden?
Zal mijn vader een traan laten?
Wat voor een verrassingen zullen er komen?
Zal ik kunnen slapen vannacht?

Allemaal vragen die nu door mijn hoofd spoken…

Maar wat heb ik er zin in!!!!!!

PinworthyQuote18

17 gedachten over “My whole heart for my whole life

  1. OT: wat tips voor wat leuke, luchtige boeken πŸ˜‰

    – Kirsten Sawyer – Morgen Ben Ik De Bruid
    – Paige Toon – Knuffel mij!
    – Lisette Jonkman – Glazuur
    – Jane Castello – Tuurlijk!
    – Nicky Pellegrino – Villa Rosa
    – Rosie Wilde – Het leven is te kort om cakejes te glazuren
    – Dave Nasser – De grote, vriendelijke George
    – Milly Johnson – Lentekriebels
    – Jill Mansell
    – Sophie Kinsella

  2. Wat een prachtige dag zal het vandaag worden. Hier in ieder geval een strakblauwe lucht en zon. Heel veel plezier, maak mooie herinneringen en gefeliciteerd!!!!

Geef een reactie

