Wedding songs

Een terug komend blogje bij mij gaat over de muziek van de maand. Maar dit keer is het een blogje over onze muziek van de bruiloft! Ook erg leuk dacht ik zo, hihi! Tijdens de ceremonie hebben we een drietal nummers laten draaien. Dit was wel erg mooi aangezien het uit de stadion speakers galmde hihi! Er was een nummer bij de opkomst, bij het (verlate, daar lezen jullie binnenkort over) tekenen en bij het einde van de ceremonie.

Deze nummers hebben we uitgekozen omdat de tekst erg goed past maar ook omdat het echt nummer zijn waar wij meer betekenis aan geven omdat het doet denken aan bepaalde momenten uit ons leven samen.


Nummer bij de opkomst vanuit de spelerstunnel over de rode loper!


Nummer tijdens het tekenen, ik ben getrouwd met mijn beste vriend!


Laatste nummer.. de tekst zegt alles!

Verder hadden we uiteraard ook een nummer waar we de openingsdans op deden en een slotnummer van de band. Deze nummers waren beide van Guus Meeuwis. Hij had toch wel een grote rol ook op onze bruiloft… In een later verslagje lezen jullie waarom en vooral hoe!


Het openingsnummer… Deze tekst kwam ook terug op de kaart, in het aanzoek en op de bedankjes..


Het slotnummer van de band…..

Tot slot was er nog een slotnummer, maar dan op het moment dat mijn man en ik dus echt weggingen. De DJ nam het namelijk nog over nadat de band klaar was en het was mijn verzoekje voor Bart om op dit nummer weg te gaan………

Er zijn nog wel wat nummers die onze bruiloft compleet maakte, maar dit waren even de uitspatters!!

9 gedachten over “Wedding songs

  1. Haha vooral die laatste: heel anders dan de andere liedjes, maar het zijn allemaal wel stuk voor stuk feestelijke nummers. De teksten van Guus vind ik erg mooi en ik snap dat je die graag op je bruiloft wilde horen. Leuke blog!

  2. Leuke nummers! Zal wel speciaal geweest zijn toen jullie de muziek gingen uitkiezen, en nu zal je altijd hieraan terugdenken als je die nummers hoort.

    Super!

  3. Mooi om zo een overzichtje te zien.. Wij hadden maar 1 nummer, alleen met onze opkomst 🙂
    *en eigenlijk was het nog de verkeerde ook WOOPS..*

Geef een reactie

