Onze dag… Laatste deel!

Na het eten zouden mijn man (heeeeeerlijk om te zeggen) en ik  even een uurtje ons terug trekken maar het was allemaal een beetje uitgelopen en ik wilde het liefste toch niet zo lang weg! Dus trokken we ons even een kwartiertje terug in een VIP box, wat ook echt even lekker was. Na dat kwartier kwamen we beneden en vrijwel direct kwamen de eerste avondgasten al. Ook door hen werden we enorm verwend en iedereen wilde maar foto’s van ons maken hihi.. Mijn kleine achternichtje was ook enorm onder de indruk en mijn achterneefje vond het maar al te stoer om in het stadion te zijn..
249096_528548583872569_1507517671_n

Het voelde alsof we er maar 10 minuten stonden dus al snel was de openingsdans daar… Het klonk wel heel grappig door iemand anders gezongen (de band) maar het was heel bijzonder. Vooral toen ik na het nummer mijn schoonvader wilde halen (mijn vader danst niet en dus ook nu niet) en hij weigerde.. even had ik zoiets van ‘neeeeee, wat doe je me aan’ maar toen mijn vader toch mijn hand pakte (ze stonden héél toevallig naast elkaar) was ik sprakeloos en kwamen de waterlanders weer! Dit had ik echt niet verwacht, ik ken mijn vader en weet dat als hij echt iets niet wil dan wil hij het niet dus dit was zo’n geweldige verrassing!!
IMG_0414

Daarna barste het feest echt los, de band was geweldig en de dansvloer is geen enkele keer leeg geweest! Ook tijdens deze avond werden we flink verrast nog, eerst moesten we rond half 10 op twee stoelen voor het podium zitten. Mijn vader nam toen het woord dus ik dacht ‘nu komt zijn speech’. Het was allemaal erg vaag en ik had eerst zoiets van ‘och germ, pap..’ want ja, ook speechen is niet zijn sterkste kant. Totdat hij opeens wel erg doorging op de ‘hooligans’ en er een lampje ging branden.. En ja hoor, daar was hij dan. Rob Scheepers gehuld in zijn ‘hooligan’ kleding. Voor de niet-brabo’s onder ons.. Dat is een Ton Praeter, oftewel soort van cabaretier. Een half uur lang vermaakte hij ons en onze gasten erg goed, heel de zaal lag continu plat en wij ook! Daarna ging de DJ weer verder totdat de band weer kwam voor het volgende uurtje. De combinatie DJ en Band is echt een goede geweest, ze hadden van te voren de dingen goed besproken en het vloeide telkens in elkaar over!
IMG_0431

De 2e (band) pauze was er een waarin wij een aantal gasten wilden bedanken maar ook daarna werden we weer op 2 stoelen gezet. Mijn schoonmoeder nam het woord en ik was even bang dat er een stukje zou komen of iets in die trant.. Echter was het iets geweldigs! Ze hadden namelijk een lipdub gemaakt met familie en vrienden.. In De Verlenging! Dus de feestlocatie. Hoe gaaf!!

Mijn man en ik waren flink van de lipdub aan het genieten toen er aan het einde nog een bijzondere boodschap kwam.. Namelijk van Guus Meeuwis himself! Super bijzonder want zoiets doet hij nooit.. teveel mensen vragen dat aan dus is geen beginnen aan. Maar voor ons dus wel! Dat had mijn schoonvader goed geregeld 😀 Daarna weer verder met het feesten, van te voren was ik bang geweest dat de onderbrekingen iets aan de feestvreugde zou doen maar dit was totaal niet het geval! Iedereen werd juist extra blij van die leuke onderbrekingen en de dansvloer werd maar voller en voller…

Rond een uur of half 12 kreeg ik wel wat last van mijn rug maar dit hinderde niet. Ik probeerde zoveel mogelijk zelf ook op de dansvloer te staan en tussendoor ook nog even kletsen bij mensen. Is me aardig gelukt denk ik die combi! Rond 1 uur kwam het laatste nummer van de band. Dit was ook ‘Proosten’ en weer kwam er een spontane kring, wij deden eerst mee met de kring maar moesten van mijn schoonvader in het midden hihi.. Iedereen zong luidkeels mee, ook mijn tante die normaal niet van bruiloften houdt en vaak al erg vroeg weg is.. Na dit laatste nummer was het nog niet afgelopen, nee de DJ nam het over en ging nog even flink knallen… Heeeeeerlijk! Hoe ik daarvoor klaar was ermee en weg wilde stond ik nu helemaal uit mn plaat te gaan haha! Toch kwam de taxi om 01.15 dus moesten we nog even ons laatste nummer er doorheen knallen en dat was Thunderstruck van AC/DC! Lekker helemaal tekeer gaan en toen weg… Zonder nog meer handjes en zoenen, gewoon lekker spullen pakken en gaan. Mijn broertje hielp nog even mee want we wilden ook de cadeaus mee (een aantal dan) en de enveloppen.. En ja.. 5 minuten met de taxi en we waren er..
IMG_0584

De nachtportier hielp nog even mee en ja toen op naar de bruidssuite! Die zag er enorm mooi uit, met een hartje van rozenblaadjes op het bed, zonnebloemen aan het bed, een grote mooie bos met rode bloemen, een fles MOET & CHANDON, lekkere chocolaatjes, het bubbelbad vol met rozenblaadjes… Heerlijk gewoon! We besloten om dus mooi het bad aan te zetten en lekker te genieten (stonden ook kaarsjes naast.. hoe romantisch!)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nou ik kan echt nog een heeeeeel verhaal erbij vertellen maar dan wordt het nóg langer hihi…
Het was in ieder geval een hele mooie, bijzondere dag! Eentje om nooit te vergeten!
Zelfs de meest kritische gasten vergeten hem niet 😉

12 gedachten over “Onze dag… Laatste deel!

  1. Wat een mooie afsluiting van jullie huwelijksdag. Het klinkt gezellig allemaal en romantisch. Wat lief dat je vader toch met je ging dansen 🙂 Dat hotel ziet er heerlijk uit. Nu wil ik ook trouwen haha!

  2. Dus zelfs Guus behoort tot de ‘vriendenkring’? Goed geregeld meis! En hoe mooi dat je vader toch met je heeft gedanst. Dat is zo’n moment waar je nog lang met een smile aan zult terugdenken.
    De liefde straalt van jullie af op de foto, gefeliciteerd met jullie huwelijk en proost op een lang en gelukkig samenzijn!

  3. Geweldig dat de familie en vrienden een echte lipdup hebben gemaakt 😀 Gaaf dat Guus Meeuwis een persoonlijke boodschap had voor jullie!! En mooi die foto van jullie tweetjes!

Geef een reactie

