Nieuwtjes

Zo. Daar was ik dan weer heel eventjes.
Ik moet zeggen dat sinds de bruiloft ik niet echt in de bui ben om te bloggen zoals ik daarvoor deed. Heb het druk in mijn leventje met vanalles en nog wat dus dit staat op een laag pitje. Wel wil ik in ieder geval wekelijks deze blog updaten dus daar start ik nu maar even mee…

Ondertussen is onze kleine pup alweer 4 weken oud en over 3 á 4 weken mogen we hem mee naar huis nemen. Wat een Lucky boy is het toch hihi, we hebben hem echter nog niet uitgekozen hoor.. Ze zijn allemaal zo schattig! Wel gaan we elke week kijken en knuffelen en hebben we eigenlijk alles al binnen. Er was nog wel een grappig iets op facebook, ik was te enthousiast en had erop gezet dat we papa en mama zouden worden. Heel de familie (en meerderen met hen) dachten gelijk dat ik zwanger was hihi.. Maar dat was toch echt niet zo!

Verder ben ik bezig met een cursus, hierover binnenkort nog meer….

Op dit moment zit ik overigens in het huis van mijn ouders. Mijn man en ik passen op hun honden en we hebben zelfs nog een extra logeetje. Namelijk de hond van mijn schoonzusje, oftewel de vriendin van mijn broertje. Erg gezellig zo die drie honden om ons heen en een lekker grote tuin om in te bbqen en lekker te zonnen met dit weer.

Nou binnenkort weer een update en dan zal ik daarna misschien wel weer gaan bloggen zoals ik eerder al deed qua onderwerpen en dus ook al jullie blogjes weer gaan volgen.. Want met dit weer, mijn studie, het werk, de hondjes en allerlei andere dingen die spelen in mn leventje.. Heb ik er echt even geen zin in en tijd voor 😉

9 gedachten over “Nieuwtjes

  1. Was even bang dat je er de brui aan had gegeven maar dat gelukkig niet! Met dit mooie weer is het ook zonde om veel tijd achter de pc door te brengen! Dus geniet er lekker van en dan komt het bloggen straks vanzelf wel weer!

  2. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om een puppy uit te zoeken. Ze zien er allemaal zo lief uit hè ♥ Leuk dat jullie er elke week even gaan kijken. En nu op de honden van je ouders en schoonzusje passen, leuk! En joh, dat bloggen komt vanzelf wel weer hoor 😉

  3. Leuk om weer iets van je te lezen. Leuk dat het niet meer zo lang duurt voordat jullie een hondje gaan uitzoeken. Leuk om nu op die van je ouders en schoonzusje te passen. En bloggen komt straks ook weer wel.

Geef een reactie

