Verandering

2013 is echt een jaar volop veranderingen.

Zo ben ik onlangs getrouwd,  heb ik voor het eerst een lange en verre vakantie gemaakt met mijn man (oeh blijft heerlijk om te noemen!) en heb ik voor het eerst in mijn leven ontslag gekomen.
Ja je leest het goed, ik ben weg bij KPN. Nadat ik na 3 maanden in de ziektewet te hebben gezeten weer fulltime aan de slag was bij KPN merkte ik dat het werk echt niets meer voor mij was. Er waren steeds meer rare regeltjes gekomen, er was een teammanager die enorm de pik op mij had terwijl ik juist mijn werk altijd erg goed doe en dat was dan nog maar een drup in de regen van klachten.

Inmiddels ben ik bezig met een thuisstudie, WFT basis om in de financiële sector te kunnen werken want als het goed is heb ik volgende week een sollicitatie bij de Rabobank. Een baan die zoveel beter bij mij past en een werkgever waar ik zoveel goede dingen over heb gehoord. Ik heb er dus enorm veel zin in en ben zeer enthousiast, sowieso na de studie want wat een interessante dingen heb ik geleerd, dit ligt enorm in mijn straatje!

Ook mogen we komend weekend onze pup dan eindelijk ophalen, daar kijk ik ook zo naar uit.. Wéér een verandering in ons leventje en dan is 2013 nog maar nét over de helft dus wie weet wat dit jaar ons nog gaat brengen.. Ik ben er in ieder geval blij mee.. alles wat gebeurd, gebeurd om een reden, om ons iets te leren of om ons leven te verrijken!

2013, ons jaar!

11 gedachten over “Verandering

  1. Oh wat een veranderingen. Knap van je om ontslag te nemen. Als het niet meer past, moet je zelf de knoop doorhakken. Veel mensen durven dat niet. Respect. Succes bij de Rabobank. Leuke werkgever is dat. 🙂

  2. Goed van jou dat je ontslag hebt genomen bij KPN, maar want klonk allemaal niet zo geweldig en je moet toch echt met plezier naar je werk gaan hè. Super dat je zo snel weer iets anders hebt aangepakt en volgende week zelfs al een sollicitatie. Over de Rabobank hoor ik inderdaad ook goede verhalen! Alvast succes hoor.
    En gaaf dat jullie dit weekend eindelijk de pup mogen ophalen, je bent de dagen vast aan ’t aftellen 😉

  3. Wat dapper, de knoop doorhakken en stoppen, zelfs al voor je een nieuwe baan hebt. Beetje riskant misschien ook, in deze tijd?
    In elk geval veel succes met je sollicitatie!

    • Ja overal zit risico aan.. Maar als ik ’t bij de Rabobank niet wordt heb ik straks wel dat diploma waarmee ik weer meer kan solliciteren dan hiervoor en ik kan altijd terug gaan invallen in het onderwijs.. Dus zal nooit zonder werk zitten 🙂

  4. Wat een veranderingen in je leven. Maar goed van je om voor jezelf te kiezen en ontslag te nemen bij de KPN. Want de laatst tijd klonkt het als niet erg fijn werken daar. Ik ben heel benieuwd hoe de Rabobank bevalt.

  5. Petje af dat je ontslag hebt genomen hoor! Weliswaar met tegenzin ergens werken is niet gemakkelijk maar in deze tijd zo’n beslissing nemen is zeker niet gemakkelijk! Dus nu aan de WFT Basis? Dan worden we straks nog branchgenoten want ik werk namelijk bij een assurantietussenpersoon!

Geef een reactie

