Nóg meer gezinsuitbreiding!

Sommige van jullie weten het misschien al omdat je mij op facebook hebt, anderen weten nog van niks..
Maar er komt dus nóg een nieuwe telg in ons gezinnetje! Naast een konijn en hond worden we volgend jaar verblijd met een dochter of een zoon! Ik ben namelijk zwanger!!!

399302_10201851058024069_893474429_n
Afgelopen maandag had ik de eerste echo, dat gebeurd bij onze verloskundige rond de 8 weken, echter bleek ik slechts 7 weken en een dag te zijn op dat moment, maar goed.. Wél een enorm goed kloppend hartje gezien! Hoe mooi was dat… Over 3 weken heb ik weer een echo, dan de termijnecho want dan kunnen ze pas echt bepalen hoe ver ik ben en wat de uitrekendatum is. Zelf gok ik zo rond 22 of 23 maart.

Dat het allemaal zo snel zou gaan hadden we niet verwacht hoor. Ja we waren gestopt met de pil maar na al die verhalen over ontpillen (ik heb hem ongeveer 16 jaar geslikt) dachten we dat het wel even zou duren.. Niet dus! Nou hij/zij is enorm welkom hoor.. En de rest van de familie en vrienden zijn ook allemaal dolenthousiast!!

17 gedachten over “Nóg meer gezinsuitbreiding!

  1. Wat super leuk nieuws joh! Allebei ontzettend gefeliciteerd! Hoe voel je je verder dan? Ook al wat last van de bijbehorende kwaaltjes of valt het nog reuze mee? Geniet er lekker van!

Geef een reactie

