Me time

De afgelopen tijd heb ik erg veel me-time. Zoals de meeste weten heb ik ontslag genomen bij de KPN en ga ik werken voor een nieuwe werkgever maar in de tussentijd zit ik dus thuis. Dit is erg prettig ivm de pup die we sinds kort hebben en ook stiekem wel in verband met de zwangerschap. Op dit moment heb ik dus tijd teveel, al klopt dat eigenlijk ook niet echt want tussen het zorgen voor de pup door en het doen van de huishoudelijke klusjes ben ik kapot en slaap ik meestal.

Toch zijn er genoeg dingen waar ik echt van kan genieten en die ik zeker moet blijven doen/inplannen op het moment dat ik straks weer werk. Want na een dag werken is het heerlijk om even te ontspannen. En dat ontspannen doe ik meestal in de vorm van:

* Fotograferen ** Boeken lezen (sinds kort heb ik deze hobby weer opgepikt) ** Series kijken (al is het nu wel een soort van zomerstop bij de meeste series waardoor ik dus op zoek ben naar iets nieuws!) ** Schrijven (vooral gedichten, songteksten maar ook in dagboekvorm aan onze kleine mop) ** In bad liggen (helaas hebben we geen bad dus dit doe ik vrijwel nooit) ** Leuke uitjes bedenken/plannen ** Picknicken in de zon, dit doe ik dus niet na het werk maar in het weekend vooral ** Dansen op muziek door de kamer ** Lekker knuffelen met de pup *

Wat is jullie ultieme manier om te ontspannen?

7 gedachten over “Me time

  1. Heerlijk.. Ik zou zeggen: Geniet van je me-time nu het nog kan.

    Zelf vind ik lezen en luieren in de zon echt het ultieme moment van ontspannen. Maar kan ook erg genieten van een massage, of languit op de bank liggen nadat ik een flink stuk heb hardgelopen.

  2. Jaa me-time is altijd goed! Ik vind sporten altijd heel fijn; even mijn energie kwijt en mijn hoofd leegmaken! Vind online shoppen ook echt heerlijk, even lekker niks en beetje surfen!

  3. Heerlijk, zoveel me-time! Ik moet dat soms gewoon even inplannen. Helemaal ontspannen kan ik het beste als ik in leuk gezelschap in Fontana ben, heerlijk badderen, zonnetje op je gezicht, lekker lunchen en kletsen als je er zin in hebt. Op de bank met een goed boek of een leuke serie is een goede tweede trouwens!

Geef een reactie

