Drie maal is scheepsrecht!

Een aantal van jullie vroegen je al af… Heeft ze het nu gehaald? Nou de reden dat ik dus niets van me liet horen in eerste instantie was omdat ik het dus wéér niet gehaald had. De tweede keer dat ik opging, donderdag dus, voelde ik me zo vol vertrouwen.. Ook tijdens het examen. Ik wist veel vragen direct te beantwoorden en vond de vragen dit keer ook makkelijker. Toch kreeg ik op het einde weer te zien dat ik het niet had gehaald. Dit keer zat ik er 5% onder, de vorige keer nog 10%. Tsjah allemaal leuk en aardig maar aangezien ik niets kon inzien qua fouten wist ik nu echt niet meer wat ik ermee moest.

Het uitzendbureau gaf me de kans om de vrijdag nogmaals op te gaan maar als ik zakte moest ik het zelf betalen. Zou ik niet opgaan dan was het avontuur sowieso voorbij, dan mocht ik ook niet een latere training beginnen. Aangezien ik nu perse dat diploma wilde hebben, ik had niet voor niets zo hard gestudeer die afgelopen weken besloot ik om het nog één kans te geven. Ter voorbereiding deed ik zo’n 5 oefentoetsen die ik allemaal haalde en ik besloot er klaar voor te zijn.

Vrijdagochtend 10.30uur in Breda. Alles of niets.

En het werd alles!!! Want dit keer slaagde ik wel! Oh wat was ik blij zeg… Dit betekende dat ik niet voor niets geleerd had en ook dat ik morgen, maandag 26 augustus, mag beginnen bij een nieuwe werkgever!

RB_logo_rgb

9 gedachten over “Drie maal is scheepsrecht!

Geef een reactie

