11 weekjes

1240613_10151832903395977_195085396_nDaar issie weer!! Onze kleine gup…
Afgelopen donderdag hadden we onze termijnecho bij de verloskundige. Ik vond het allemaal erg spannend want de dagen ervoor had ik nogal wat stress gehad (daarover later meer) en ik was zo bang dat het de baby had geschaad. Ik was ook niet meer zo misselijk en kon zelfs een hele dagen werken zonder dat ik echt kapot was. Dit maakte het alleen maar enger, dus je snapt de zenuwen!

De beide moeders mochten ook mee en die keken er ook al weken naar uit haha. Ze wilden dolgraag hun kleinkind ontmoeten en dat is goed gelukt! Wat was onze gup actief! Echt zo mooi om te zien.. Alles zat er eigenlijk al op en aan. We zagen de botjes al die hard geworden zijn, bijvoorbeeld zijn ruggengraat en zijn kaak. We konden zelfs al kleine teentjes en vingertjes zien!! Wauw… ik was er helemaal stil van!

De kleine gup was enorm aan het draaien, kiekeboe aan het spelen en reageerde zo heftig! Het hartje was ook goed te horen, wat gaat dat snel.. hihi!!! De verloskundige vertelde dat alles goed was, gup “loopt” zelfs al voor qua ontwikkeling want normaliter zouden zijn niertjes en dergelijke nu pas gaan werken maar dat was allemaal al volop in gang..

Ik was en ben helemaal overrompeld, dit is het mooiste wat er is.. En naast mij mijn man en de moeders die enorm trots zijn!
1002171_10151832903430977_301639748_n

13 gedachten over “11 weekjes

  1. Ik ben de afgelopen weken vrij weinig online geweest met name door het mooie weer; relaxen, lezen, terrasje en gewoon in de tuin zijn vulde mijn dag. Nu ben ik vanmorgen wat blogs aan het lezen en nu blijk ik hier gewoon groot nieuws gemist te hebben, je bent zwanger! Wat een geweldig nieuws meis, je wordt moeder! GEFELICITEERD!! Wat leuk voor je/jullie en wat een rollercoaster ben je ingestapt; trouwen, huwelijksreis, puppie en nu jullie eigen spruit op komst šŸ˜€ Ik kan me goed voorstellen dat beide oma’s erg trots zijn en fijn dat alles goed was tijdens de echo.
    Goed weekend!
    Liefs

  2. Wat super mooi dat je dit allemaal al kunt zien he!
    Fijn dat alles volgens “planning” verloopt. Nu je weet dat het allemaal goed zit kun je extra genieten. (ook van de rust, die straks voorbij is haha)

  3. Wat een mooie plaatjes van jullie kindje. Bijzonder om je kleintje al zo te zien bewegen. En het wordt alleen nog maar leuker, mooier en fijner, kun je nagaan. Geniet van deze bijzondere tijd!

  4. Wat fijn dat de misselijkheid minder begint te worden en alles goed was op de echo. Lijkt me bijzonder om het hartje van je eigen kindje te horen en te zien hoe actief het is. Leuk dat de beide oma’s in spe ook mee zijn geweest!

Geef een reactie

