Vermoeiend

Nou, zo nam ik voor weer regelmatig berichtjes te schrijven en bij anderen te reageren en nu is er toch alweer meer dan een week voorbij! Mijn excuses daarvoor, ik doe echt mijn best maar ik trek het gewoon niet altijd…

Jullie weten dat ik nu sinds 2 weekjes weer werk, in Tilburg bij de Rabobank. Maar dat werken bestaat nu eigenlijk uit een training. Over 4 weken gaan we echt  zelfstandig aan de slag, maar die weken daarvoor krijgen we een hoop ins en outs mee en werken we ook met een teammaatje. Tot nu toe ben ik erg blij met deze keuze, niet alleen de collega’s zijn erg leuk maar ook het meeluisteren bevalt enorm goed want het geeft me een goed beeld over wat ik straks zelf kan verwachten. Het is wel een enorme omschakeling voor me, zo was het de bedoeling bij mijn vorige werkgever dat ik vrijwel alle antwoorden wist, zo is dat nu niet het geval en kun je juist niet alles weten en moet je dus tijdens je gesprek op zoek naar de juiste oplossing.

Nadat ik dan dus 35uur heb gewerkt in zo’n week halen we onze lieve pup Lucky ook weer op bij zijn logeeradres. Aangezien we beide “fulltime” weg zijn overdag zou hij alleen thuis blijven (in zijn bench want ja, puppy’s bijten nu eenmaal overal in) en dat vonden we zielig. Nu is hij doordeweeks bij de vriendin van mijn broertje en haar ouders en daar is eigenlijk altijd wel iemand thuis. En als ze weg zijn is dat niet voor de hele dag. Beter geregeld dus!
Gelukkig blijft Lucky ons nog steeds als baasjes zien en doet hij het echt geweldig goed..! Ik kan niet wachten tot 16 september, dan krijgt hij zijn 3e inenting en mogen we hem ECHT uitlaten!!

Nou dus naast het werken, de zorg voor het huishouden en de zorg voor de pup in het weekend heb ik ook nog allerlei afspraken om mensen mee te helpen met verhuizen, huizen te bekijken van mensen die er net zijn gaan wonen, een fotograaf die mijn zwangere buik over een tijd gaat vastleggen en nog veel meer…

Behoorlijk druk dus!
Gelukkig hebben we morgen, zondag, een dag voor onszelf… Dan gaan mijn man en ik namelijk lekker met zijn 2en naar Scheveningen voor de musical Sister Act! Lekker in de middag zodat we de avond ook nog lekker kunnen genieten daar… Lucky gaat dan naar zijn vriendjes bij mijn ouders dus die heeft het ook naar zijn zin!

Hoe was jullie week en gaan jullie nog wat doen in het weekend?

11 gedachten over “Vermoeiend

  1. Geen aanval ofzo, maar waarom neem je een puppy (ofwel een hond) als je allebei full-time aan het werk bent en de hond dus het grootste deel van de dag thuis alleen is of elders ondergebracht? Ik snap dat namelijk niet zo goed.

    Wel fijn dat je baan je bevalt en dat het je bevalt.

    • Hmm, je kent de feiten blijkbaar niet. Ik werk nu alleen fulltime ivm de training, daarna werk ik maximaal 28 uur waarvan de zaterdag en 2 avonden daaronder vallen. Ik ben straks dus erg vaak en veel thuis dus ja.. daarom hebben we een hond genomen. Omdat het kan. Toen we hem kochten wisten we nog niet van die trainingsperiode af, was nog niet aangenomen namelijk. Maar aangezien dit slechts een paar weken is en dit nu zo goed opgelost is waardoor hij lekker de hele week kan spelen met een andere hond en de mensen daar… Zie ik niet in waarom wij geen pup/hond hadden moeten pakken.

      • Oooh, dat heb ik inderdaad gemist. Ik ben blij dat je in elk geval niet zomaar een hond genomen hebt omdat het leuk is. Na de training dus meer tijd voor de hond… Alleen maar fijn.
        Sorry voor mijn reactie dus, maar dieren gaan me nogal aan het hart.

  2. Superleuk om te horen! Lange trainingsperiode krijg je trouwens. Wel ideaal dat je straks idd zaterdag en avonden ga werken, hou je nog lekker veel vrije tijd over. Ik werk ook twee avonden waardoor ik weer een dag vrij ben in de week zonder minder uren te werken. Ideaal!

    Geniet ervan in Scheveningen!

  3. Klinkt druk! Maar ook leuk gelukkig.
    Hoe zit het met het werkrooster van je man? Zien jullie elkaar alleen op zondag overdag en een paar avonden per week?

    Mijn week was lang & druk. Het nieuwe schooljaar is maandag begonnen en ik heb lange dagen gemaakt. Wel leuk gelukkig!

  4. Druk, werken en naar school gaan is soms vooral in het begin een moeilijke en zware combi. Maar het heeft allemaal een goed doel. Voor het weekend niet zo veel bijzonders. Ben aan het werk.
    Fijn dat het allemaal weer wat beter gaat en een mooie oplossing hebben jullie voor Lucky gevonden. Denk dat hij het ook niet helemaal erg vind, daar kan hij lekker spelen.

    Een fijn weekend.

  5. Een nieuwe job kost nu eenmaal meer tijd en energie in het begin. Fijn dat het je tot nu toe bevalt.
    Mijn week was ook best druk. De scholen zijn weer begonnen en ook de bouwvak is weer achter de rug. Dat betekend dat er weer massaal wordt ingetekend op examens. druk druk druk dus…
    Dit weekend heb ik een heerlijke buiten-rit (te paard)met een vriendin gemaakt. Was wel even wennen aangezien ik zelf een pony heb en nu op een Fries door het bos aan het crossen was haha)

    Ik wens je veel plezier morgen. Geniet er van!!

Geef een reactie

