Time out

Ik zet deze weblog in een time out. Sinds de bruiloft heb ik er niet veel tijd voor en energie.
Vooral niet omdat ik me verplicht voel ook bij anderen te reageren en dat lukt me niet zo goed nu!
En ik vind het veel leuker om me echt te richten op de zwangerschap. *bloos*
Daarom heb ik ook een andere blog aangemaakt net zoals met de bruiloft maar dan nu over ons toekomstig kindje.

Als je zin hebt.. neem daar ook een kijkje en anders wie weet tot ziens!

Baby Eagles

6 gedachten over “Time out

  1. Jammer dat je hier voorlopig gaat stoppen. Maar ook begrijpelijk dat je je op je zwangerschap wilt richten. Dat is toch super leuk! Ik ga zo effies op je nieuwe site kijken πŸ˜‰

  2. Logisch dat je focus nu ergens anders op ligt. Wel jammer, want ik vind je verhalen en foto’s altijd leuk om te lezen/bekijken en aangezien ik geen grote kindervriend ben zal ik niet veel op je andere blog komen.
    Ik hoop wel dat je geniet van je zwangerschap en dat alles voorspoedig verloopt!
    Liefs -x-
    ps ik heb eindelijk weer eens achter m’n blog gezeten;-)

Geef een reactie

